Call of Duty: Ghosts - Walkthrough
Alle missies in detail beschreven en de locaties van alle Rorke Files!
De nieuwe Call of Duty is hier! Deze keer heet de game Ghosts en eigenlijk is de game helemaal niet zo moeilijk dat je er een walkthrough voor nodig hebt. Maar hier en daar zitten er wel wat verwarrende momenten in en vooral: de felbegeerde Rorke-files zijn goed verborgen. En daar kunnen we je best mee helpen! Dus neem deze Call of Duty: Ghosts gids erbij als een handig duwtje in de rug of wanneer de A.I. van je teamgenoten je de verkeerde kant opstuurt. Veel succes met het redden van de westerse wereld!
Inhoudstafel
Call of Duty: Ghosts - Singleplayer walkthrough
Call of Duty: Ghosts - Missie 2: Brave New World en Missie 3: No Man's Land
Call of Duty: Ghosts - Missie 4: Struck Down
Call of Duty: Ghosts - Missie 5: Homecoming en Missie 6: Legends Never Die
Call of Duty: Ghosts - Missie 7: Federation Day en Missie 8: Birds of Prey
Call of Duty: Ghosts - Missie 9: The Hunted en Missie 10: Clockwork
Call of Duty: Ghosts - Missie 11: Atlas Falls en Missie 12: Into The Deep
Call of Duty: Ghosts - Missie 13: End of the Line en Missie 14: Sin City
Call of Duty: Ghosts - Missie 15: All or Nothing en Missie 16: Severed Ties
Call of Duty: Ghosts - Missie 17: LOKI en Missie 18: The Ghost Killer
Proloog
De game start met een cut scene. De verteller vertelt het verhaal van zestig Tier 1 Operators die de opdracht hadden gekregen om 500 vijandelijke soldaten terug te drijven. Dit om de patienten van een ziekenhuis veilig te houden. Ze hielden drie dagen stand, maar de vijandelijke aantallen waren te groot. Amper vijftien van de zestig hielden stand. In het duister van de nacht begon één van de Tier 1 Operators het ziekenhuis te evacueren terwijl de rest terugkeerde naar de linie en zich verscholen onder de lichamen van hun gevallen kameraden. Toen de vijand terugkeerde, sprongen ze tevoorschijn en gebruikten ze hun geweren, messen en handen om alle vijanden te doden. Op één na. De enige overlevende werd teruggevonden in het midden van de woestijn, waar hij doelloos rondzwierf. Toen men hem vroeg wat hij gezien had, sprak hij over een kracht zo verwoestend en kwaadaardig, dat hij ze enkel kon beschrijven als bovennatuurlijk. Hij noemde hen Ghosts.
Het spel gaat naar de huidige tijd en we zien dat de verteller een man is genaamd Elias. Hij vertelt het verhaal aan twee jonge mannen. Eén van hen, Logan, is het personage dat speelbaar is. De derde man is Hesh en is Logan's broer. Volg Elias en Hesh door het bos en de straat in. Alles is verwoest en er is een enorme vuurbal in de lucht maar je wordt er niet door gekwetst. Zodra je het huis bereikt, blijf je gewoon Hesh volgen en help je hem met de deur wanneer hij het je vraagt.
Het spel keert vijftien minuten terug in de tijd. Je speelt als Spc. Baker op het ODIN Control Station dat in een baan rond de aarde zweeft. Volg Spc. Mosley naar de luchtsluis en het schip in. Een andere astronaut vraagt je hulp. Blijf Spc. Mosley tot ze aangevallen wordt. Dit is een cut scene maar zodra het gedaan is krijg je wel je eerste wapen in handen. Blijf Mosley achtervolgen en schakel elke vijandelijke astronaut die je ziet uit. Als je dat wenst, kan je je wapen wisselen met een drop van een vijand. Zodra het schip vernietigd is, ben je buiten maar nog steeds gewapend. Blijf Mosley volgen en help haar het RCS Panel te openen. Wanneer het panel verwijderd is, vuur je je wapen af om de ontploffing te starten. Mosley is dood en het is onduidelijk of je het zelf wel overleefd hebt. Dit ziet er niet goed uit.
Je keert terug naar de huidige tijd en speelt terug als Logan. Het ziet er naar uit dat ODIN de stad waarin je verblijft heeft aangevallen. Volg Hesh naar je vader's auto. Je stapt te langzaam en raakt achterop. Een ontploffing duwt je tegen de grond. Wanneer je terug bij bewustzijn komt, zie je Hesh en je vader die je terug rechtop helpen en je in de auto zetten. Je ziet complete destructie terwijl je weg rijdt.