Cyberpunk 2077 Disasterpiece Braindance-oplossingen: Hoe analyseer je het en ontdek je waar het is opgenomen
Zo vind je alle aanwijzingen en voltooi je de Disasterpiece Braindance.
Disasterpiece's Braindance in Cyberpunk 2077 is een vrij simpele, maar grimmige missie waarbij je simpelweg de taak krijgt om de ontvoerde Evelynn te vinden via aanwijzingen in de opname.
Het begint aan de start van de Disasterpiece-missie, redelijk vroeg in de tweede Act van de Cyberpunk 2077-verhaalmissies.
Die missie heeft maar een doelstelling: analyseer de braindance en zoek uit waar die is opgenomen en dat laatste is precies waar deze guide je mee gaat helpen.
Op deze pagina:
Voor meer hulp met Cyberpunk 2077, hebben we ook guides over de life paths en attributes.
Disasterpiece Braindance uitgelegd - waar zoek je naar en wat is er aan hand?
Disasterpiece is een erg misselijkmakende missies, dus wees voorbereid op wat gaat komen. Evelynn wordt vermist en je gaat haar proberen te vinden door een ongeoorloofde braindance uit het hoofd van een netrunner, die tegen haar wil is ontvoerd, te analyseren - en ook om via aanwijzingen te achterhalen waar de ontvoerders Evelynn gevangen houden.
Hoewel we in totaal acht aanwijzingen hebben gevonden, heb je ze niet allemaal nodig om de braindance te voltooien. Hieronder leggen we je uit hoe je ze allemaal vindt.
De Disasterpiece Braindance oplossing: hoe analyseer je de braindance en achterhaal je waar het werd opgenomen?
In tegenstelling tot voorgaande missies, zoals The Information braindance, beschikt Disasterpiece Braindance niet over specifieke subdoelen. Dat betekent dat je je speurdershoed moet opzetten en goed moet zoeken (en luisteren) om iets te kunnen vinden.
Hieronder vind je in chronologische volgorde de resultaten die naar boven komen nadat je alle acht dingen hebt gescand.
Het slachtoffer
Van zodra je toegang krijgt tot de Editor mode (Judy zal dit zeggen), spring je er gelijk in, zet je het derde-persoonsperspectief aan en scan je, in de visuele laag (geel) de persoon die naar de kamer wordt gesleept.
De ontvoerder
Als volgende scan je de persoon die het slachtoffer wegsleept. Judy zal, aan de hand van de kleren die hij aanheeft, opmerken dat hij een Scav (scavenger) is.
De pizzadoos
Net achter deze twee personen, op het aanrecht, ligt een pizzadoos die onlangs is besteld.
De vrouwelijke Scav
Draai met klok mee de hoek om en je zult zien dat er ook nog een vrouwelijke Scav aanwezig is.
Het Chemicaliënpak
Als het slachtoffer in de stoel is gezet, draai je camera zodat je zien dat iedereen kijkt naar een lichaamsachtige vorm in dat hoek. Dat is een chemicaliënpak dat wordt opgehangen voor iemand die in een energiecentrale werkt.
De radio
Zet de geluidslaag (groen) aan en dan zal er een vrij hard geluid weerklinken, waarbij de groene lijn het hardst is rond hetzelfde punt op de tijdlijn als die bij het chemicaliënpak. Dat geluid komt van een radio die aanstaat om het geluid te maskeren.
De koffiebeker
Als je meteen teruggaat naar de gele visuele laag, dan zal je twee dingen zien liggen op het aanrecht waarop de vrouwelijke Scav aan het leunen is. Als eerste: een koude, muffe koffiebeker.
Buck-A-Slice-doos
Aan de rechterkant van de koffiebeker zie als laatste een doos voor een levering junkfood van een keten met de naam Buck-A-Slice.
Op dat moment zegt V dat de koffie koud is en de pizza nog warm was en dat Buck-A-Slice de laatste optie is, als er niks anders in de buurt is. Combineer dat alles met het chemicaliënpak en je ondekt dat ze zich verschuilen in een energiecentrale vlakbij een Buck-A-Slice-keten.
Dat was alles en dus kun je nu de braindance verlaten en als je er klaar voor bent, kun je samen met Judy direct naar de locatie gaan. Tref je liever nog wat voorbereidingen, laat Judy je dan daar opwachten. Dat laatste is nodig, want je zult enkele nare mensen tegenkomen.
Keer terug naar de Cyberpunk 2077 gids met tips