Destiny: The Taken King - Fallen Saber Strike walkthrough
Versla de Gaint Shank Saber-2 met deze Fallen Saber Strike walkthrough voor Destiny: The Taken King.
Deze walkthrough vertelt je alles dat je moet weten om de Fallen Saber Strike in Destiny: The Taken King succesvol te voltooien. Dit houdt in: het verdedigen van de Warsat, Rasputins verdediging verstoren, de stroom uitschakelen en het vernietigen van de Giant Shank Saber-2. Zorg er voor dat elke class in je Fireteam aanwezig is, want je hebt de combinatie van alle drie nodig om de bosses te verslaan.
Zodra de Strike begint, neem je je Sparrow en rijd je de klif af. Recht voor je zie je een heuvel. Rij er langs en volg het pad langs de kust. Als je problemen hebt om je weg te vinden, vraag dan hulp aan je Ghost en volg de waypoints op je HUD. Dit brengt je uiteindelijk naar de Grottos.
Volg de waypoints tot je bij de plaats komt waar Rasputin de Warsat uit Orbit laat vallen. Dit is boven op de klif waar het pad door de Grottos eindigt. Wanneer de Warsat valt, bereid je dan voor om hem tegen Taken vijanden te verdedigen. Blijf binnen de ring en wacht tot de Transmitting Warsat voortgang klaar is. Spring naar beneden en maak je klaar om de Mine te betreden.
Binnen in de Mine blijf je de waypoints volgen tot je in een kamer komt, met links en rechts catwalks en in het midden een pad dat naar een grote pilaar leidt. Je objectief is om Rasputins verdedigen te verstoren, maar voor je dit kan doen, moet je eerst al de vijanden in de kamer doden. Val de Exploder Shanks, Vandals en elke andere soort Fallen vijand genadeloos aan.
Wanneer de kamer leeg is, ga je naar de andere kant van de kamer (tegenover waar je binnenkwam en voorbij de pilaar) en zoek je een bericht dat zegt ”the coolant vent is exposed”. Je ziet een rond luik opengaan. Smijt er een granaat in om het objectief Disrupt Rasputin's Defenses te voltooien.
Draai je om en ga terug naar de kant van waar je de kamer binnenkwam. Net voor de deur ga je naar links. Klim in de ventilatieschacht. Schiet op het losse vloerpaneel en spring naar beneden.
Al snel krijg je een nieuw objectief: Shut Down the Power. In de kamer zie je een elektrische stroom die van links naar rechts gaat. Om hier voorbij te geraken, moet één van je teamleden links naar het waypoint gaan. Raap daar de Relic op. Ga naar het nieuwe waypoint op je map. Plaats daar de Relic op de objective marker en de elektrische stroom valt uit. Je kunt nu veilig in het rond bewegen. Als je problemen hebt met dit deel, laat dan één iemand naar de Relic gaan terwijl de twee andere in het midden blijven staan om op de Exploder Shanks te focussen.
Ga verder door de bunker en baan je een weg door de vijanden die in de weg staan. Volg simpelweg met je Ghost de waypoints en raap onderweg zoveel mogelijk munitie op. Zodra je van een schuine muur schuift, ben je klaar om de boss fight te beginnen.
Versla Saber-2
In deze kamer zijn er twee gebieden veilige gebieden achter een muur. De eerste is meteen rechts van waar je de kamer binnenkomt. De andere is de volgende muur die je tegenkomt wanneer tegen de klok in rond de kamer gaat. Waar je moet staan, hangt volledig van Saber-2 zijn positie af.
Wanneer de Giant Shank eindelijk verschijnt, focus je al jullie vuur op hem zoals je met elke andere baas doet. Let echter extra op voor de extra Shanks die zich in het gevecht mengen. Wanneer Saber-2 grinnikt, schiet je op zijn tanden (zijn critical hit point).
Je speelt The Taken King, dus heb je natuurlijk een heleboel nieuwe super abilities die je kunt gebruiken. Vooral de Hunter Nightstalker zijn Shadowshot is handig om Saber-2 aan de grond vast te pinnen. Laat je Titan Sunbreaker en Warlock Stormcaller hun eigen vaardigheden ontketenen en het gevecht is voorbij voor je het weet.
- Informatie nodig over de andere The Taken King Strikes? Raadpleeg dan onze Destiny: The Taken King walkthrough en gids.