Skip to main content

Details verkoopmodel Hitman onthuld

Nieuwe releasedatum ook bekendgemaakt.

Ontwikkelaar Io-Interactive onthult details omtrent het verkoopmodel van Hitman.

Hitman lanceert niet meteen met alle content, maar wordt via updates in de opeenvolgende maanden met nieuwe locaties en missies aangevuld. Bij de release op 11 maart zijn er drie locaties beschikbaar: Parijs, Sapienza en Marrakech. De game bevat dan tevens zes campagnemissies en een Contract modus met 800 doelwitten.

Het onlineaspect van de game is eveneens in maart beschikbaar en geeft toegang tot speciale tijdelijke doelwitten, wekelijkse door IO ontwikkelde Contracts en door de community gemaakte content. In de maanden april, mei en juni voegt de ontwikkelaar nieuwe locaties toe die elk nieuwe missies, Contract-doelwitten, wapens en vermommingen bevatten. Zo is in april Thailand beschikbaar, in mei de Verenigde Staten en in juni Japan.

Het verkoopmodel van Hitman bestaat uit twee versies van de game: de volledige game en een Intro Pack. Bij die eerste krijg je voor ongeveer zestig dollar toegang tot alle content op de releasedag, de Live Events, de toekomstige content en een plek in de bèta voor de pc- of PlayStation 4-versie.

De Intro Pack kost ongeveer 35 dollar en bevat enkel alle content die op de releasedag beschikbaar is. Het pakket geeft je de beschikking over alle Live Events en Contracts voor de locaties van de maand maart. Door middel van een upgrade van ongeveer 30 dollar krijg je toegang tot de content die in de opvolgende maanden wordt toegevoegd.

Het is echter niet duidelijk of die twee edities dan ook in Europa verkrijgbaar zijn, en voor welke prijs.

Hitman is vanaf 11 maart verkrijgbaar voor de pc, PlayStation 4 en Xbox One.

Lees in onze Hitman preview alles wat we over de game weten.

Meer over Hitman weten? Raadpleeg dan snel onze Hitman walkthrough.

Bekijk op YouTube

Nog een minuutje tijd? Deze artikels vind je vast ook interessant:

Lees ook dit