Skip to main content

Ghost of Tsushima patch voegt twee extra moeilijkheidsniveaus toe

Game wordt veel makkelijker of veel moeilijker.

Ghost of Tsushima krijgt vandaag een nieuwe patch die onder andere twee extra moeilijkheidsgraden toevoegt aan de game.

In de patch notes lezen we dat de game de nieuwe hoogste Lethal-moeilijkheidsgraad krijgt. In die mode zijn zowel de vijanden als het hoofdpersonage Jin dodelijker dan ooit. Verder zijn vijanden nog agressiever, wordt Jin makkelijker gedetecteerd en is het pareren en blokkeren van aanvallen moeilijker.

Aan de andere kant introduceert de patch ook de gemakkelijkere Lower intensity-mode. In die mode zijn gevechten minder intensief waardoor je meer tijd krijgt om te reageren en minder snel gedetecteerd wordt. Aanvallen die voorheen niet te blokkeren waren, zijn dat nu wel.

Bekijk op YouTube

Als laatste zorgt de update voor tal van bug fixes en krijg je nu de kans om de tekstgrootte van ondertitels, missiedoelen en interactie prompts aan te passen. Verder kun je in het optiemenu kiezen of je de naam van de spreker in de ondertitels wilt zien en is de tekstkleur aan te passen naar geel, blauw, rood en groen.

Meer informatie over de bovenstaande game vind je in onze Ghost of Tsushima review.

Lees ook dit