Halo: Reach Armor effecten zijn prijzig
Ingame credits natuurlijk
Voor de mensen die het nog niet wisten, zul je in de binnenkort beschikbare Halo: Reach je online Spartan visueel naar hartenlust kunnen aanpassen met nieuwe stemmen, nieuwe onderdelen voor je harnas en zelfs Armor Effecten.
Je zult alle delen van je harnas kunnen aanpassen, waaronder je helm, schouderbescherming, borstbescherming, kniebescherming, voorarmen, secundair wapen en de kleur van de vizier van je helm.
Klinkt dit alles te saai voor jou, dan kun je nog altijd al je ingame verdiende credits investeren in een Armor Effect. Zo is er bijvoorbeeld Grunt Birthday Party, waardoor er een fontein van confetti zal vloeren wanneer je een headshot scoort, net zoals in Halo 3.
Vier Armor Effect zullen beschikbaar zijn met de launch van Halo: Reach en meer zullen later toegevoegd worden. Je hoeft geen bepaalde rank te hebben, maar de nodige credits verzameld hebben is wel noodzakelijk. Hieronder vind je een lijst:
- Grunt Birthday Party (Prijs: 100,000 Credits): Hoofd van speller explodeert in confetti bij het maken van een headshot
- Hearts (Prijs: 200,000 Credits): Wanneer de speler sterft, wordt zijn lichaam omringd door hartjes
- Pestilence (Prijs: 1,000,000 Credits): Het harnas van de speler straalt constant een donkere rook met insecten erin af
- Lightning (Prijs: 2,000,000 Credits): Het harnas van de speler straalt constant elektriciteit af
Joseph Tung, executive producer van Halo: Reach, zegt dat deze effecten bedoeld zijn om plezier te maken in de multiplayer. “We hebben al spelmodes zoals Headhunter, waarbij schedels uit de spelers komen wanneer ze gedood worden en Juggernaut, waar je twee maal zo snel kunt sprinten als je de Juggernaut bent. Dit alles aangevuld door de Armor Effects zullen van de multiplayer dikke fun maken.”
Halo: Reach zal beschikbaar zijn op 14 september, maar lees alvast onze preview hier.