'Need For Speed twee keer zo groot als Rivals'
Daarnaast meer info over de framerate, split-screen en ontgrendelde auto's.
Ontwikkelaar Ghost Games heeft extra informatie gedeeld over Need For Speed via een FAQ op de website van de game.
Zo wordt de game tweemaal zo groot als Need For Speed Rivals, die in 2013 op de markt kwam. Daarnaast zijn er geen plannen voor betaalde downloadbare inhoud of microtransacties en zijn alle auto's direct te ontgrendelen met in-game geld.
De consoleversies van de game draaien op maximaal 30 frames per seconde en er is geen split-screen aanwezig. Ghost Games geeft aan dat deze keuzes noodzakelijk zijn voor het waarborgen van de grafische kwaliteit en het snelheidsgevoel. De uitgestelde pc-versie van Need For Speed draait wel op een hogere, ongelimiteerde framerate.
Need For Speed komt op 5 november uit op PlayStation 4 en Xbox One. De pc-versie wordt in 2016 verwacht.
Lees ook onze Need for Speed tips en Need for Speed Tuning tips.
Nog een minuutje tijd? Deze artikels vind je vast ook interessant: